Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Η κρίση «χτύπησε» τον ναό της μόδας

Η κρίση «χτύπησε» τον ναό της μόδας
Eπώνυμες μάρκες ρούχων, πελάτες με εκλεπτυσμένο γούστο, χώροι υψηλής αισθητικής και μία ατμόσφαιρα έντονου νεοπλουτισμού. Αυτά ήταν τα χαρακτηριστικά του καταστήματος Carouzos στο Νέο Ψυχικό.
Ο «ναός της μόδας» όπως το συγκεκριμένο κατάστημα είχε βαπτιστεί από τους...... επώνυμους πελάτες του, δεν υπάρχει πια.

Κατέβασε προ ημερών ρολά «χτυπημένο» από την οικονομική κρίση. Τις πόρτες του συγκεκριμένου μαγαζιού είχαν περάσει μεγάλα ονόματα της λεγόμενης καλής κοινωνίας που φημίζονταν για το ακριβό γούστο και την ανάγκη τους να ξεχωρίζουν.

Όποιος ψώνιζε από το συγκεκριμένο κατάστημα που βρισκόταν επί της Κηφισίας σε μία θέση - φιλέτο, αυτομάτως αποκτούσε κύρος και κοινωνικό πρεστίζ. Valentino, Celine, Prada, Ermenegildo Zegna, DKNY, Salvatore Ferragamo ήταν λίγες μόνο από τις επώνυμες μάρκες ενδυμάτων και υποδυμάτων που μπορούσε να βρει κανείς στα ράφια του καταστήματος.

Οι κοσμικές κυρίες επισκέπτονταν σχεδόν καθημερινά τον συγκεκριμένο χώρο ένδυσης, ήταν το δικό τους σημείο συνάντησης όπου μεταξύ κους κους, φιλοφρονήσεων και τυπικών χειραψιών έδιναν μια μικρή περιουσία για να αγοράσουν συνολάκια που θα μαγνήτιζαν όλα τα βλέμματα στις δημόσιες εμφανίσεις τους. Ήταν η δική τους στιγμή αθανασίας...

Ο φυλακισθείς Άκης Τσοχατζόπουλος - μετά της συζύγου του πάντα - ήταν ένας από τους καλύτερους πελάτες του καταστήματος Carouzos στο Ψυχικό. Το ίδιο και ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Πάνος Καμμένος.

Στο συγκεκριμένο μαγαζί μάλιστα υπήρχε μία ιεροτελεστία που μόνο οι «μυημένοι» πελάτες γνώριζαν και εφάρμοζαν. Πρώτα επισκέπτονταν το ισόγειο του καταστήματος για τα είδη πρώτης ανάγκης της καθημερινότητας και εν συνεχεία ανέβαιναν όροφο και... τιμή.

Στον πρώτο όροφο του καταστήματος «πρωταγωνιστούσαν» οι επώνυμες τουαλέτες, οι υπερμεγέθεις τσάντες και τα καλοραμμένα κοστούμια. Οι ευκατάστατες κυρίες έκαναν την επιλογή τους και έπειτα έσπευδαν στα άνετα δοκιμαστήρια για να προβάρουν τα νέα τους αποκτήματα. Αφού έδιναν την golden card στο ταμείο αποχωρούσαν με ένα αίσθημα υπεροχής από το μαγαζί και την ίδια ημέρα λάμβαναν τα καινούργια τους συνολάκια κατ΄ οίκον μέσα σε ειδικά διαμορφωμένα γυαλιστερά κουτιά με την επωνυμία Carouzos.

Η είδηση του «λουκέτου» του συγκεριμένου μαγαζιού έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία στους επιχειρηματικούς και κοσμικούς κύκλους. Ο χαμηλός τζίρος του σε συνδυασμό με τις απλησίαστες τιμές του οδήγησαν στο οριστικό κλείσιμο του καταστήματος - προπύργιο της μόδας.

Σταδιακά οι πελάτες του μαγαζιού άρχισαν να αραιώνουν τις επισκέψεις τους, οι εκπτώσεις της τάξεως του 50 - 60% δεν έφεραν αποτέλεσμα και όλα αυτά μαζί συντέλεσαν στην απόφαση της ιδιοκτησίας να κλείσει το μαγαζί - σύμβολο του νεοπλουτισμού.

Τα 20 συνολικά καταστήματα Carouzos συμπληρώνουν φέτος 40 χρόνια λειτουργίας και βρίσκονται στα κεντρικά σημεία όλης της Ελλάδας. Εντούτοις, το λουκέτο του καταστήματος στο Ψυχικό είνα ενδεικτικό της κρίσης που χτυπά την εταιρεία «Καρούζος 4 Κάππα Α.Ε.».

Μάλιστα η διοίκηση της εταιρείας, αποφάσισε να κλείσει ακόμη ένα κατάστημά της, αυτό στο Ηράκλειο Κρήτης, ενώ οι σκέψεις για επέκταση της εταιρείας στο εξωτερικό «πάγωσαν» μπροστά στη θέα της οικονομικής κρίσης. Με το κλείσιμο των δύο υποκαταστημάτων της η εταιρεία Carouzos έκανε μία ύστατη προσπάθεια να περιορίσει τα λειτουργικά της έξοδα.

Οι Βασίλης και Μανώλης Καρούζος που έχουν αναλάβει τα ηνία της επιχείρησης μελετούν προσεχτικά τις επόμενες κινήσεις τους που σύμφωνα με πληροφορίες περιλαμβάνουν ένα σχέδιο για μεταφορά κάποιων από τα μαγαζιά - μπουτίκ της Carouzos σε περιοχές με πολύ φθηνότερα ενοίκια.

Με το κλείσιμο του Carouzou στο Ψυχικό έκλεισε και ένα κεφάλαιο της καλής κοινωνίας και της νεοπλουτίστικης αντίληψης που την συνόδευε...

http://newpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου