Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Νίκος Μάνεσης: «Είμαι λοιπόν ένας από τους πλουσιότερους Έλληνες, που στο τέλος του μήνα όμως δεν μου φτάνουν τα λεφτά»

Νίκος Μάνεσης: «Είμαι λοιπόν ένας από τους πλουσιότερους Έλληνες, που στο τέλος του μήνα όμως δεν μου φτάνουν τα λεφτά»  

Ο Νίκος Μάνεσης σε συνέντευξή του δήλωσε πως δεν τον αγχώνει η οικονομική κρίση γιατί την έχει ξαναπεράσει στο παρελθόν.
Ο δημοσιογράφος ρωτήθηκε αν δεν τον αγχώνει επειδή ανήκει στους πιο πλούσιους Έλληνες.
«Με έναν καλό μισθό, που στο παρελθόν ήταν καλύτερος, εμφανίζομαι ως ένας εκ των ......
πλουσιοτέρων Ελλήνων. Εμφανίζομαι επίσης κατά πολύ πλουσιότερος από πολλούς εργοδότες που είχα στο παρελθόν. Εάν οποιοσδήποτε Έλληνας παίρνει μεικτά 5.000 ευρώ, περίπου 3.500 καθαρά, μπαίνει αυτομάτως στη λίστα με τους 20.000 πλουσιότερους Έλληνες. Είμαστε σοβαροί ως κράτος; Είμαι λοιπόν ένας από τους πλουσιότερους Έλληνες, που στο τέλος του μήνα όμως δεν μου φτάνουν τα λεφτά», δήλωσε στο περιοδικό 7 Μέρες TV.

gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου