Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Η Ελλάδα καίγεται και ο Γιώργος... δροσίζεται


...Για...να σκεφθώ....πριν κάνω τη βουτίτσα μου....μην ξέχασα τίποτα.....Έχουμε και λέμε:...Έγινα πρωθυπουργός....Κάλεσα το ΔΝΤ...στήριξα τις τράπεζες....υποθήκευσα τη χώρα μου....έκανα το ταμείο για να μπαίνουν όλοι οι φόροι και τα δάνεια για να εξασφαλίσω τους δανειστές μας ώστε να παίρνουν τη δόση τους έγκαιρα.....διέλυσα τη μεσαία τάξη που είχε πάρει πολύ αέρα, μετατρέποντας τους μισθούς τους σε...χαρτζιλίκι...χαχαχαχα....αύξησα την ανεργία....αύξησα τους φόρους.....τους είπα οτι "λεφτά υπάρχουν" και τους...έστειλα!!χαχαχαχα...και με πίστεψαν οι ηλίθιοι....έβαλα και τον αντιπρόεδρο να τους.......
φτύνει καθημερινά και λέγοντας συνέχεια οτι "μαζί τα φάγαμε"...όχι τίποτε άλλο αλλά για να τους δημιουργήσω τύψεις.....έγινα πρωθυπουργός με 168 βουλευτές και μέσα σε δύο χρόνια τους έκανα 41....πήρα ένα ποσοστό 45% και μέσα σε δύο χρόνια το έφτασα στο 13% εκεί απ' όπου το ξεκίνησε ο πατέρας μου.....Ψήφισα το 1ο και το 2ο μνημόνιο για να εξασφαλίσω απόλυτα τους δανειστές μας....και να καταστρέψω τη χώρα μου.....Μα....ποιός είμαι;;;;;; Κατάφερα μέσα σε δύο χρόνια όσα δεν κατάφεραν μαζί όλοι οι προηγούμενοι κατά τα προηγούμενα 200 χρόνια!!!!....Είμαι τέλειος!!!!!....Αααα, ξέχασα να θυμηθώ....και συνεχίζω.....διέλυσα το κόμμα που δημιούργησε ο πατέρας μου....έκανα υπουργούς τους "κηπουρούς" μου και τους φίλους και τις φίλες μου απο το γυμναστήριο....Και τόσα άλλα "τέλεια" που έκανα......Θεέ μου, τί τέλειο πλάσμα έκανες!!!!....Αααααα.....Τώρα που τσέκαρα όσα έπρεπε να κάνω και τα έκανα σχεδόν όλα....είναι η ώρα μου για μια δροσιστική.....απολαυστική..βουτιά!!!!!!.....Πλάτςςςςςς!!!!!!!......Και ζήσαμε εμείς καλά και αυτός....ακόμα καλύτερα!!!!!!!........
Στην Κορινθία δραπέτευσε ο Γιώργος Παπανδρέου το Σαββατοκύριακο προκειμένου να επιδοθεί στο αγαπημένο του θαλάσσιο σπορ, το κανόε καγιάκ.
Ο κ. Παπανδρέου πλέον έχει άπλετο ελεύθερο χρόνο αφού ούτε πρωθυπουργός είναι, ούτε .......πρόεδρος κόμματος.

Σύμφωνα με το Korinthia portal.gr μία εβδομάδα πριν τις εκλογές αποφάσισε να τραβήξει κουπί στο Σαρωνικό κατά τη διάρκεια των διακοπών του στην Κορινθία... Οι ίδιες πληροφορίες λένε ότι έμεινε στην εξοχική κατοικία της μητέρας του Μαργαρίτας, στην Αλμυρή. Όσον αφορά στη χώρα αρμενίζει κι αυτή στο χάος της οικονομικής κρίσης...

http://newpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου