Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Η...I am Hellene Κατερίνα Μουτσάτου!


Με φόντο τον Ατλαντικό ωκεανό φωτογραφήθηκε η Κατερίνα Μουτσάτσου λίγες εβδομάδες μετά το πολυσυζητημένο της βίντεο «I am Hellene». Η ηθοποιός που ...
μπορεί να έχει συμπληρώσει τα 40 της χρόνια δεν φαίνεται όμως ούτε μέρα πανώ από 25 μίλησε στο περιοδικό ΟΚ! για τη ζωή της στις ΗΠΑ.



Η ηθοποιός μίλησε για την κριτική που της ασκήθηκε μετά τη δημοσιοποίηση του περίφημου βίντεο. «Μου φάνηκε πολύ αστείο που το χαρακτήρισαν αντιγραφή λες και ανακάλυψαν την Αμερική. (...) Για μένα η απόδειξη της πρωτοτυπίας είναι ότι γέννησε δεκάδες άλλα βίντεο ως απάντηση ή παρωδίες όπως και ότι έκανε εκατομμύρια των εκατομμυρίων να ασχολούνται με αυτό. Δεν έχω κρατήσει κανένα αρνητικό σχόλιο.»



Η Κατερίνα Μουτσάτσου εξομολογήθηκε και τι είναι αυτό που της λείπει πιο πολύ από την Ελλάδα. «Ο ήχος από το κυματάκι στον γιαλό, το φρέσκο ψάρι, η οικογένεια – σε αυτούς συμπεριλαμβάνω και τους κοντινούς μου φίλους βέβαια – η Αίγινα, η βέσπα μου και οι βόλτες στην Αθήνα». Η ηθοποιός που δηλώνει ευτυχισμένη αποκάλυψε γιατί δεν θέλει να απασχολεί με την ιδιωτική της ζωή. «Δεν είμαι άνθρωπος που απασχόλησε ποτέ κανέναν δημόσια με την προσωπική μου ζωή και δεν θα το κάνω. Μια μέρα θα με προδώσει μια εγκυμοσύνη ή ένα παιδί. Προς το παρόν δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε κάτι τέτοιο».


real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου