Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Γιώργος Μπαμπινιώτης: «Είναι ο υπουργός που έχει βάλει το υπουργείο του στον αυτόματο πιλότο. Δύο χρόνια δεν έχει κάνει τίποτα»

Τι απαντάτε στις δηλώσεις του υπουργού Πολιτισμού κ. Γερουλάνου για το πρόσωπό σας. Νομίζω θα ήταν ο τελευταίος άνθρωπος που θα έπρεπε να ασκεί κριτική. Διότι είναι ο άνθρωπος ο οποίος, επί δύο χρόνια, έχει αφήσει ένα.... υπουργείο για το οποίο θα έπρεπε όλοι να ενδιαφερόμαστε και να φροντίζουμε και να το προβάλουμε στον αυτόματο πιλότο

Η έγκριτη δημοσιογράφος, η Μαρία Θερμού στην εφημερίδα «Το Βήμα», το Φεβρουάριο έγραφε ότι οι χαρακτηρισμοί με τους οποίους στολίζουν τον υπουργό οι άνθρωποι του πολιτισμού συνοψίζονται σε μια φράση «δεν κάνει τίποτα».

Αυτή την άποψη τη συμμερίζομαι απολύτως γιατί την έχω ζήσει όταν ήμουνα Πρόεδρος του Ελληνικού ιδρύματος Πολιτισμού.

Κι έχει σημασία η πολιτική οξύνοια του ανδρός. Δηλαδή από όλο το φάσμα επιλέγει να πει ότι εγώ έχω προταθεί , ότι είμαι με τις συντεχνίες κι ότι ο πρύτανης πρέπει να μην έχει τον τίτλο η την ιδιότητα η να βρίσκεται σε μια σύγκρουση με τους Πρυτάνεις. Και μου κάνει εντύπωση αυτή τη στιγμή τα πανεπιστήμια δουλεύουν, έχουν μια ηρεμία προσπαθούν να κάνουν τη δουλειά τους, δεν έχουν ξεσηκωθεί δεν έχουν κλείσει. Θα μπορούσαν να είχαν συμβεί απίθανα πράγματα. Και τι έκανα. Απλώς προσπάθησα να δώσω κάποια χρήματα για να μπορέσουν αν λειτουργήσουν και να αντιμετωπίσουν άμεσες ανάγκες Και με βοήθησε ο πρωθυπουργός βρήκαμε κάποια χρήματα τα δώσαμε κι έχουμε μια ηρεμία

Ο κ Γερουλάνος ψάχνει να βρει κάποιον στόχο και θεωρεί, με την οξύνοια την οποία έχει και την πνευματικότητα την οποία έχει , ότι μπορεί ο στόχος να είμαι εγώ. Αυτή την αναφορά την έχει ξανακάνει. Και γι αυτό είπα ότι είναι απρέπεια, είμαστε υπουργοί στην ίδια κυβέρνηση κι εγώ ουδέποτε έχω αναφερθεί, είναι η πρώτη φορά που αναφέρομαι στον υπουργό Πολιτισμού , δεν έχω αναφερθεί και δεν έχω πει τέτοια πράγματα, αλλά όταν τον βλέπω ότι μέσα στις πολιτικές του εμφανίσεις με επιλέγει ως στόχο δηλαδή τι ήθελε ο κ Γερουλάνος να έχει ξεσηκωμένα τα πανεπιστήμια , να έχει τους φοιτητές στους δρόμους. Αυτός είναι ο τρόπος για να αντιμετωπίσεις τα θέματα.
tovima

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου