Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ ΖΩΑ ; . . . Είστε σοβαροί ;

Αυτοί...θέλουν να μας πεθάνουν πριν την ώρα μας...!!!

Επειδή είμαι και σε κάποια ηλικία που πρέπει να προσέχω,(55), παίρνω τηλέφωνο τον γιατρό μου και του λέω.
-Γιατρέ καλημέρα,σας παίρνω για το ετήσιο τσεκάπ.Πότε να έρθω να μου γράψετε μια γενική αίματος;
-Κύριε Νίκο ,μου λέει,δυστυχώς από φέτος τα πράγματα άλαξαν
-Δηλαδή; του λέω.
-Τώρα ο ΕΟΠΠΥ δεν.......
δικαιολογεί κάθε χρόνο έλεγχο,εκτός και αν έχουμε κάποιο σοβαρό πρόβλημα υγείας.Τώρα δικαιολογεί προληπτικό έλεγχο κάθε πέντε(5) χρόνια.

Μούρχεται να.....
ουρλιάξω από αγανάκτηση."ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ ΖΩΑ;" Είστε σοβαροί;Μου στερείτε το δικαίωμα να ζήσω υγειής;
Όλοι οι γιατροί του κόσμου,και όλες οι επιστημονικές ιατρικές κοινότητες ανα την υφήλιο,προειδοποιούν τους ανθρώπους άνω των σαράντα πέντε ετών,τουλάχιστον μία φορά κατά έτος,να προβαίνουν σε γενικό έλεγχο αίματος και ούρων,για πρόληψη κάποιας σοβαρής ασθένειας.Και έρχεστε εσείς φωστήρες μου και τα ισοπεδώνετε όλα στο βωμό της,,,,σωτηρίας της Ελλάδος,μέσω του...θανάτου των πολιτών της; Αυτό είναι το όραμά σας και μαζί των Ευρωπαίων εταίρων μας; Όχι ευχαριστώ δεν θα πάρω.Ευτυχώς κοντεύουν οι εκλογές και θα σας εξηγήσουμε πώς πρέπει να είναι το κράτος πρόνοιας.Φίλοι μου,μακρυά από τα μνημονιακά κόμματα,μακρυά από ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και συνένόχους τους,αν αγαπάτε την...ζωή σας. Η υγεία δεν είναι προνόμιο μόνο των εχόντων και κατεχόντων.Είναι αναπόσπαστο και ιερό δικαίωμα του καθενός μας,από την στιγμή μάλιστα που πληρώνουμε σε όλη μας την ζωή με τα δικά μας χρήματα,για να έχουμε το δικαίωμα να είμαστε...υγιείς.Αυτοί όμως δεν το θέλουν αυτό,διότι τους....στοιχίζουμε στον προυπολογισμό...!!!

Νίκος Γ.

http://ksipnistere.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου