Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Hellas Online: Στη διαδραστική εποχή της τηλεόρασης η hellas online

Στη διαδραστική εποχή της τηλεόρασης η hellas online
Στην επόμενη φάση των υπηρεσιών που σχετίζονται με τη μετάδοση τηλεοπτικού περιεχομένου εισέρχεται η hellas online με το hol video club, τη νέα διαδραστική υπηρεσία video on demand (παρακολούθηση ταινιών κατά παραγγελία) ενός από τους μεγαλύτερους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της χώρας. «Αρχίζουμε και φεύγουμε από το παθητικό μοντέλο θέασης περιεχομένου» σημειώνει ο Μιχάλης Αναγνωστάκος, διευθυντής μάρκετινγκ της hellas online, προσθέτοντας ότι η διαδραστικότητα αποτελεί τον κεντρικό άξονα του οράματος της υπηρεσίας.
Το video on demand αποτελεί μία διαφορετική .....
προσέγγιση της παρακολούθησης τηλεόρασης, καθώς επιτρέπει στον τηλεθεατή ή το συνδρομητή να επιλέξει τι θέλει να δει και πότε θα το δει. Κατά κάποιον τρόπο, πρόκειται για ένα video club, στο οποίο δεν χρειάζεται να βγει ο καταναλωτής από το σπίτι του για να το επισκεφτεί. «Αυτό που πρέπει να επισημάνουμε είναι πως δεν μιλάμε για συνδρομητική τηλεόραση αλλά για διαδραστικές υπηρεσίες» τονίζει ο κ. Αναγνωστάκος.
Περιεχόμενο
Σύμφωνα με τον Βασίλη Δεληκούρα, υπεύθυνο για τις ψηφιακές πλατφόρμες περιεχομένου της hellas online, αυτή τη στιγμή, η υπηρεσία διαθέτει πλούσιο περιεχόμενο που φθάνει στους 800 τίτλους ταινιών και τηλεοπτικών σειρών. «Συνεργαζόμαστε με τα μεγαλύτερα στούντιο του Χόλιγουντ και τη Warmer για τις τηλεοπτικές σειρές και ο στόχος μας είναι προσφέρουμε ποιοτικό περιεχόμενο με διαρκή ανανέωση που καλύπτει όλες τις κατηγορίες» σημειώνει ο κ. Δεληκούρας, προσθέτοντας ότι περίπου το 60% του περιεχομένου παρέχεται χωρίς επιπλέον του μηνιαίου παγίου χρέωση, ενώ στο ίδιο πακέτο περιλαμβάνεται και σημαντικό περιεχόμενο υψηλής ευκρίνειας, επίσης χωρίς επιπλέον χρέωση.
Σημειώνεται πως η υπηρεσία «hol my tv» που περιέχει και το «hol video club» προσφέρεται στους υφιστάμενους και νέους πελάτες hol double play, όπου είναι τεχνικά εφικτό, μόνο με 8 ευρώ το μήνα και δωρεάν εξοπλισμό. Η ενοικίαση των νέων κυκλοφοριών του Χόλιγουντ που βγαίνουν ταυτόχρονα με τα παραδοσιακά video club σε «πρώτη τηλεοπτική προβολή» ξεκινά από 2,99 ευρώ για 24 ώρες και απεριόριστες προβολές, ενώ για τις ταινίες υψηλής ευκρίνειας είναι 3,99 ευρώ.
Σύμφωνα με τα στελέχη της hellas online, η εγκατάσταση του εξοπλισμού είναι πολύ εύκολη. Προκειμένου να διευκολυνθεί ο συνδρομητής υπάρχουν ειδικά video με οδηγίες στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας (www.holmytv.gr), ενώ στα πλάνα για το προσεχές μέλλον περιλαμβάνεται και η παροχή της δυνατότητας για ασύρματης σύνδεσης του set top box με τον router. Αξίζει να επισημανθεί ότι η hellas online έχει αποφασίσει να δίνει την υπηρεσία μόνο στους συνδρομητές εκείνους, όπου η σύνδεση προσφέρει τις απαραίτητες ταχύτητες, προκειμένου η εμπειρία που θα έχει ο καταναλωτής να είναι η καλύτερη δυνατή.
Επόμενα βήματα
Όσον αφορά στο μέλλον, υπάρχουν αρκετά σχέδια. «Ο πρώτος στόχος μας είναι να εκπαιδεύσουμε τον καταναλωτή στη χρήση των διαδραστικών υπηρεσιών» τονίζει ο κ. Αναγνωστάκος, προσθέτοντας ότι ακόμη είναι νωρίς για να μιλήσουμε για την επόμενη γενιά των υπηρεσιών. Από την άλλη πλευρά, στη hellas online προετοιμάζονται για να παρέχουν νέες υπηρεσίες, στις οποίες θα περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, η παραγγελία πίτσας (!) και διαφόρων μορφών συναλλαγές. Σε μεταγενέστερο στάδιο εκτιμάται ότι θα υπάρξει και η δυνατότητα διαχείρισης περιεχομένου του συνδρομητή είτε σε άλλον υπολογιστή εντός του οικιακού δικτύου είτε σε κάποια υπηρεσία του Διαδικτύου (cloud).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου